سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپ تاپ دیجیتال

چک کردن لپ تاپ رنگی پروتکل امنیتی بیسیم پروتکل امنیتی RouDothanاز حافظه نهانی L2 cache بیشتری بهره میبرد ( 2MB L2 Cash) و علاوه بر بالا بردن کارایی پردازنده در لپ تاپ مصرف برق را بهینه می نماید.البته این موضوع برای کسانی که چندان از پریز برق دور نیستند و یا با لپ تاپ زیاد کار نمی کنند(تفننی)کارایی خود را از دست می دهد.البته دوتان در همان دسته بندی سنترینو جای می گیرد در واقع همان ter شما ممکن است از نوع قدیمی WEP (پروتکل بیسیم Ethernet ) ، یا مدل جدیدتر WPA (دسترسی محفوظ بیسیم) یا یکی از مدلهای معروف دیگر باشد. اگر در روال معمول نصب پرینتر، از شما در مورد نوع امنیت بیسیم سوال شد، می توانید آن را در صفحات تنظیم Router یا در مستندات Router بیابید.



کلمات کلیدی : لوازم اداری زیبا لوازم دفتر لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کا

ارتقا لپ تاپ

اگر فض لپ تاپ سه بعدی ای مورد نیاز برای Page فایل ها کم می باشد، میتوانید با رفتم به البته به برندهای تولید کننده لپ تاپ میبایست یک برند کاملا متفاوت با بقیه چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ قیمتی اضافه کرد و آن چیزی نیست مگر لپ تاپ های بسیار زیبای iMac از کمپانی Apple که دارای سیستم عامل Mac OSx میباشند که از زمین تا آسمان با ویندوز تفاوت دارد و اگر به سرتان زد از این مدل ها خرید کنید حتما یک بار این سیستم عامل را امتحان کنید(البته جدیدا قرار است امکان نصب ویندوز بر روی Mac هم فراهم شود) از لحاظ قیمتی نیز این لپ تاپ ها با سایرین تفاوت عمده دارند جائیکه قیمت آنها از دو میلیون تومان شروع می شود.مسیر Settings > Control Panel > System و انتخاب صفحه Advanced از پنجره مشخصات سیستم به این گزینه دسترسی داشته باشید. بر روی بخش Performance روی دکمه Setting کلیک کنید. از پنجره باز شده در تب Advanced و بخش Virtual memory روی دکمه Change... کلیک کنید. با انتخاب Custom size می توانید فضای Paging file size را بروی هارد خود افزایش و کاهش دهید و همچنین محدوده ای برای آن قائل شوید. هرچقدر حافظه بیشتری انتخاب کنید و دیسک سخت شما بزرگتر و سریع تر باشد، به نفع شماست. در پایات روی دکمه set کلیک کنید و پنجره ها را تایید کنید.



کلمات کلیدی : لپ تاپ فکس لپ تاپ دیجیتال لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه ب

لپ تاپ کارتریج

لپ تاپ های این لپ تاپ رنگی رده از حد در حال حاضر حدود 85% نوت بوک های دنیا با این پردازنده ها تولید می شوند. در واقع Centrino نمایانگر قویترین تکنولوژی ابداعی شرکت اینتل جهت ساخت انواع نوت بوک می باشد.نوت بوک های دارای تکنولوژی Centrino Mobile نسبت به نوت بوک های Pentium 4 از حافظه L2 Cache با ظرفیت بالای 1 و 2 مگا بایت که به ترتیب Banias و Dothan نام دارند برخوردار هستند. این تکنولوژی نه تنها در جهت افزایش بهره وری سیستم بوده بلکه شامل امتیازات وسیعی از جمله برخورداری کامل نوت بوک از سیستم Wireless Lan ، زمان استفاده بسیار طولانی از باطری، عمر زیاد آن، حجم و وزن کمتر نوت بوک نسبت به مدلهای قدیمی Pentium 4 می باشد.به این ترتیب با اختراع این تکنولوژی توسط شرکت Intel مشتریان نوت بوک قدم به دنیای تازه ای از امکان انتخاب و اعمال سلیقه در سرعت، قدرت پردازش، طراحی، وزن کمتر و ابعاد کوچکتر نوت بوک مورد نیاز خود خواهند گذاشت. مقایسه سرعت پردازنده های Mobile) Centrino) را باPentium اصلا نباید انجام شود ولی افرادی که خیلی مایل به این مقایسه هستند می توانند به سایت شرکت اینتل مراجعه کنند و اطلاعات خود را به روز برسانند.ود 600 هرار تومان تا یک میلیون و چهار صد هزار تومان گستره قیمت دارند.یک پله بالاتر از این دسته گروه لپ تاپ های طراحی و گیم قرار دارد که از لحاظ قیمت از رده پیشین گرانترند. در اینجا اولویتها با گروه قبل تفاوت میکند جائیکه وجود یک کارت گرافیک قوی به همراه یک حافظه (RAM) بالا کاملا یک امر مهم میباشد. وجود یک صفحه نمایش عریض (WXGA) با کیفیت بالا نیز مطمئنا از ملزومات کار است.



کلمات کلیدی : لوازم کامپیوتر لپ تاپ سریع لوازم اداری زیبا لپ تاپ راحت

واردات لپ تاپ

در طول سال لوازم اداری زیبا 2011، ما 10 کم تفاوت پردازنده های Centrino و Pentium پردازنده های Centrino مخصوص نصب بر روی لپ تاپ ها طراحی شده است این پردازنده ها به گونه ای طراحی شده اند که مصرف کمتر انرژی و تولید گرمای کمتری دارند. این پردازنده ها در اصل به نام Mobile تولید می شوند و هنگامیکه به همراه چیپ ست 855 شرکت اینتل و کارت بی سیم 2100 شرکت اینتل همراه شوند پانی مهم لپ تاپ را تحت بررسی قرار دادیم .این ارزیابی براساس معیارهای مشخصی انجام شده است . آزمایش هایی را انجام داده ایم و نتایجی را با گذراندن زمان با لپ تاپ های مختلف بدست آورده ایم که به ما در انتخاب ضعیف ترین و قویترین Brand کمک می کند . ما به تحسین ها وشکایت های کاربران در رابطه با کمپانی موردعلاقه شان یا کمپانی هایی که دوست ندارند ، گوش داده ایم.



کلمات کلیدی : لپ تاپ زیبا لپ تاپ جیبی لپ تاپ لیزری لپ تاپ لپ تاپ سه بعدی لپ تا

واردات لپ تاپ

شاید در د لپ تاپ سریعنیای دیجیتال هیچ محصولی تا به ای. یو اس بی، بی یواس بیآی پد ظاهرا با کابل یو اس بی شارژ نمی شود و فقط با آداپتور مخصوص خود قابل شارژ است. البته گفته می شود آی پد پس از هر بار شارژ کامل بیش از 10 ساعت کار می کند.ن اندازه دارای تنوع و بازاری کاملا متنوع و در عین حال تشنه نباشد که در دنیای لپ تاپ ها جریان دارد.(البته در خارج از مرزهای ایران این مساله در مورد کامپیوترهای Desktop معمولی نیز کاملا مصداق دارد چون بعنوان مثال در آنجا خریدار بدنبال فلان CPU یا فلان Main نمی گردد بلکه یکراست به بازار رفته یک کامپیوتر سونی ، دل ، اچ پی و... را خریده و به خانه می آورد و بی دغدغه دردسرهای سخت افزاری، خریدی آسان و در عین حال مطمئن را انجام میدهد)



کلمات کلیدی : لپ تاپ رنگی لیزری لپ تاپ لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ کارتریج
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >