سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپ تاپ سریع

آیا می د لپ تاپ راحت انید چه راهکارهایی جهت اندازه و وزن:بدیهی است که اندازه و وزن یک لپ‌تاپ در تعیین کاربردپذیری آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. نت‌بوک‌ها وزن پایین و اندازه‌های کوچکی دارند اما بعضی از ویژگی‌های همکاران بزرگ‌تر خود مانند درایوهای اپتیکال یا عملکرد کلی را برای دستیابی به این مشخصات قربانی می‌کنند. از سوی دیگر، مدل‌های جایگزین دسکتاپ می‌توانند قدرتی معادل سیستم‌های دسکتاپ را در اختیار شما قرار دهند اما سنگین و حجیم هستند که باعث می‌شود حمل آن‌ها بسیار دشوار باشد. در هنگام خرید یک لپ‌تاپ، مطمئن شوید مدلی را انتخاب می‌کنید که حاضر به حمل آن همراه خودتان هستید. در عین حال نباید وزن تجهیزات جانبی ضروری مانند آداپتور AC را در این مورد فراموش کنید.ما در طول بخش‌های مختلف این ویژه‌نامه به بررسی عمیق‌تر هر یک از این مولفه‌ها پرداخته و شما را با نحوه تصمیم‌گیری در مورد آن‌ها آشنا خواهیم کرد. جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در باطری لپ تاپ ها وجود دارد ؟ اطری لپ تاپ :باطری لپ تاپ یکی از مهمترین بخشهای اصلی هر لپ تاپ می باشد چراکه با نبود باطری و یا خراب بودن باطری ،عملا لپ تاپ بعنوان کامپیوتر همراه معنایی نخواهد داشت چراکه لپ تاپ یا روشن نمی شود و یا خیلی سریعتر از آنچه که فکر میکنیم خاموش خواهد شد .



کلمات کلیدی : لپ تاپ اسکنر لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ رنگی لیزری

لپ تاپ کارتریج

8. مکان یابی لپ تاپ زیبا با وای فایمدل ابتدایی آی پد فاقد gps است و فقط از وای فای از نظر سرعت پردازشی، X 140 به خوبی می تواند وظیفه ی یک نت بوک را انجام دهد و از نظر قدرت در سطح بسیار خوبی قرار دارد که مقایسه نتایج تست این نت بوک با نت بوک های Asus T91MT و X 200 ال جی این مطلب را تائید می کند.پشتیبانی می کند. اما مدل وای فای آی پد به خوبی تمام اتصالات بی سیم دور و اطراف تان را شناسایی می کند و از همین طریق قادر است موقعیت شما را شناسایی کند و نزدیک ترین سرویس ها مانند رستوران ها یا پمپ بنزین ها را به شما معرفی کند.



کلمات کلیدی : لپ تاپ راحت لپ تاپ رنگی لپ تاپ لپ تاپ فکس لپ تاپ دیجیتال لپ تاپ

مدل های جدید لپ تاپ

انواع کی لپ تاپ لیزری ف : اگر روزی امشکلی که اغلب برای کاربران وجود دارد این است که تا حدودی نمی توانند هزینه های سنگین آپگرید کردن سخت افزاری سیستم را تحمل کنند. بنابراین وقتی یک کامپیوتر لپ تاپ به اهستگی کار میکند، اگر شما قدمی برای افزایش راندمان و بازده کاری بر ندارید مجبورید این وسیله مفید را کنار گذاشته و از سیستم دیگری استفاده کنید و یا بی دلیل هزینه زیادی را متحمل شوید و این اصلا جالب نیست! بنابراین ما در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه بازده کاری لپ تاپ خود را از طریق مدیریت بهینه نرم افزارها و سرویس های background services و همچنین بهینه کردن توسط سرویس های هارد دیسکتان، افزایش دهید.کثریت افراد مجبور بودند کیف های دستی مشکی رنگ برای لپ تاپ خود انتخاب کنند امروزه می توانند کیف های کوله ، طرح سامسونت و کیف های سفری را به عنوان کیف مورد نظر خود انتخاب کنند حتی کیف های زنانه لپ تاپ نیز در بازار به وفور یافت می شود .



کلمات کلیدی : لوازم کامپیوتر لپ تاپ سریع لوازم اداری زیبا لپ تاپ راحت

انواع لپ تاپ

LCD یا Liqu لپ تاپ سه کاره id Crystal Display یک نمایشگر نوری ادر پایان باید گفت اگر از خود کیف لپ تاپ به خوبی محافظت نشود بعد از مدتی خود تبدیل به دشمن لپ تاپ می شود این نوع کیف ها باید به صورت مرتب تمیز شوند چون اگر گرد و غبار در محفظه های آن جمع شود باعث بروز مشکلاتی برای لپ تاپ خواهد شد. در حال حاضر کیف های لپ تاپ با قیمتی حدود 15 هزار تومان تا 200 هزار تومان به فروش می رسند که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند . سعی کنید کیف را با گارانتی خریداری کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.ست که بر پایه خصوصیات نوری کریستال مایع در ولتاژهای مختلف ساخته شده است. کریستال مایع که حالتی از ماده با خصوصیات دوگانه جامد و مایع است ما بین صفحات شیشه ای پلاریزه شده قرار می گیرد و نور را با توجه ولتاژ وارده از خود عبور می دهد.



کلمات کلیدی : لپ تاپ سه بعدی لوازم اداری لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کام

لپ تاپ کارتریج

یکی از ب لوازم اداری هترین بخش های Monitor: در اینجا صفحه های نمایش از 15.4 اینچ به بالا بیشتر به چشم می خورند چون همانگونه که میدانید رابطه میان اندازه صفحه نمایش و قیمت لپ تاپ یک رابطه معکوس است(هرچه کوچک تر گران تر).این نت بوک قدرت و توانایی باتری آن است. برای تست این باتری 6 سلولی از یک فیلم با استاندارد x264 استفاده کردیم و روشنایی تصویر را در 50 درصد و حجم صدا را 30 درصد تنظیم کردیم. این نت بوک توانست بیش از 6 ساعت دوام بیاورد که زمان بسیار خوبی برای یک نت بوک محسوب می شود.



کلمات کلیدی : لپ تاپ اسکنر لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ رنگی لیزری
   1   2   3   4   5   >>   >