سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپ تاپ سه بعدی

در بیشتر م لپ تاپ رنگی لیزری واقع مشکلات باطری ها در لپاین نوع تکنولوژی‌ها می‌توانند برگرفته از درایو دیسک فلاپی باشند. در این حالت درایو دیسک سخت که ظرفیت بالا دارد می‌تواند اعتبار بالاتر را بدست آورد. کاربردها ذخیره‌ها را بر لپ تاپ انجام می‌دهند. HDD ?/? یک واکنش نسبت به نیازهای طراحان لپ تاپ بوده‌است. تولیدات کم هزینه در این مسیر وارد بازار شدند. با فشار لپ تاپ‌ها اندازه به ?/? رسید. یک لپ تاپ کودکانه (OLPC) نیز با استفاده از Flash به جای دیسک سخت استفاده شد. قابلیت ارتباط پیشرفته در این شرایط مودم درونی و مجموعه استاندارد، موازی و PS/? در لپ تاپ سازگار IBM-PC عرضه شد. توسعه آداپتور از ???? عملی شد و USB از ???? رشد یافت. Wife به آسانی با ابزار جانبی استفاده خواهد شد. چند لپ تاپ در مودم بی‌سیم پهنای باند ?G ارزیابی شد لپ تاپ مدرن با ویژگی ?? اینچ و یا ماتریس فعال دارای دقت نمایش ???×???? می‌باشد. کارت pc قیمت توسعه استفاده شده این نوع دسک تاپ درایو ?/? دارد و می‌تواند مصرف کمتر توان را به همراه داشته باشد. تراشه‌های صوتی و تصویری نیز منسجم شدند. این باعث محدودیت استفاده لپ تاپ شد. دو نوع فیلد برای افزایش ثابت تقاضای سخت‌افزاری در نظر گرفته شد. کم کم به این روش پردازنده‌های گرافیکی مانند Dell، E???? با یک نوع حرکت ATIM یا X???? وارد بازار شدند. این نوع پردازنده‌ها بهتر از دسک تاپ هستند این عامل بهینه سازی استفاده کمتر توان است.چندین پردازنده لپ تاپ از سوی Intel معرفی شد و آن‌ها برگرفته از mad و VIA می‌باشند. موتورولا و IBM تراشه‌هایی برای PC لپ تاپ تولید کردند. در کل این پردازنده‌ها می‌توانند توان کمتری از دیگر عناصر داشته باشند. تاپ ها تخلیه سریع شارژ می باشد که مشکل مستقیما به سلول باطری لپ تاپ بر می گردد و در بعضی از مواقع باطری لپ تاپ اصلا Detect نمی شود که مشکل از بورد باطری لپ تاپ می باشد .



کلمات کلیدی : لوازم اداری لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوتر

تعمیر لپ تاپ

درگاه‌ها لپ تاپ همه کاره :امروزه لپ‌تاپ‌ها با آرا4-مراقب انرژی مانده باطری باشید:به میزان انرژی باقی مانده باطری نوت بوک خود با کنترلbattery power icon در system tray دستگاه آگاه باشید.یه گسترده‌ای از درگاه‌ها برای اتصال تجهیزات جانبی مانند ماوس و هارد دیسک‌های اکسترنال یا نمایشگرهای بزرگ خارجی و اتصال به شبکه محلی ارایه می‌شوند.



کلمات کلیدی : لوازم اداری زیبا لوازم دفتر لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کا

اسکنر لپ تاپ

- حافظه:دسترسی لپ تاپ سه بعدی به هارد دیسک یک فرآیند نسبتا کند است و ب خدمات شبکه در لپ تاپ اهمیت زیادی دارد . به شرکتی که این سرویس را ارایه داده دقت کنید . - هنگام خرید از تعداد گارانتی پیکسل های مرده صفحه نمایش لپ تاپ مطمئن شوید. برای این کار می توان به سایت سازنده هر برند مراجعه کرد . معمولا تعداد این پیکسل های مرده برای گارانتی در لپ تاپ چیزی بین 2 در بهترین حالت تا حداکثر 10 ر بدترین حالت است .ه همین دلیل وقتی CPU نیاز داشته باشد که با سرعت بیشتری به داده‌ها دسترسی پیدا کند، این داده‌ها به‌طور موقتی در حافظه سیستم ذخیره می‌شوند که دسترسی به ‌آن بسیار سریع‌تر خواهد بود اما در عین حال فرّار است. هر چه لپ‌تاپ شما به حافظه بیشتری مجهز شده باشد، عملکرد بالاتری و سرعت پاسخ‌دهی بیشتری را با آن به‌دست خواهید آورد. امروزه 1 گیگابایت حافظه به‌عنوان یک حداقل مطلق شناخته می‌شود، اما بهتر است به چیزی کمتر از دو گیگابایت فکر نکنید.



کلمات کلیدی : لپ تاپ لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ کارتریج

لپ تاپ لیزری

یافتن SSID و پ لپ تاپ سورد شبکه آسانترین راه برای یافتن نام شبکه و پسورتوجه: از برخورد هر شیء از جمله انگشت به لنز درایور سی‌دی و دی‌وی‌دی جلوگیری کنید.اگر پره‌های فن خنک کننده لپ تاپ از زیر آن قابل مشاهده هستند، آن را با گوش پاک کن نگه دارید و کمپرسور یا اسپری هوای فشرده را به سمت آن بگیرید تا درون لپ تاپ نیز تمیز شود.د آن استفاده از یک لپ تاپ یا موبایل متصل به آن شبکه می باشد. در ویندز 7 بر روی آیکن وایرلس در گوشه چپ پایین صفحه در سیستم تری کلیک کنید.



کلمات کلیدی : لپ تاپ لپ تاپ فکس لپ تاپ دیجیتال لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ ت

بهینه سازی لپ تاپ

که اکث لپ تاپ کارتریج ریت لپ تاپ‌ها در بازار توسط DMS ساخته می‌شوند. ODM بیش از OE دو راه وجود دارد تا اطمینان یابید که پرینترتان (یا هر وسیله ی دیگری) همواره یک IP آدرس یکسان کسب کند. اولین راه اینست که از طریق کنترل پنل پرینتر یا از طریق مرورگر وب یک IP آدرس Static برای پرینترتان تعیین کنید . سعی کنید IP آدرسی را انتخاب کنید که بسیار پایین تر یا بالاتر از محدوده ی آدرس دهی Router تان برای DHCP‌ باشد. بهتر است بازه ی آدرس دهیتان را محدود کنید. همچنین IP آدرس های Static تان را برای مراجعات بعدی در جایی یادداشت کنید، زیرا این آدرس ها را در جدولDHCP‌ تان نخواهید یافت.M اهمیت دارد. یک لپ‌تاپ مدرن در اندازه متوسط ساخت شرکت ایچ‌پی که جایگزین مناسبی برای کامپیوترهای رومیزی به حساب می‌آید.با این فرآیند جبران، سازندگان دارای خطوط محصول زیادی هستند مانند سخت‌افزار درونی، این با افزایش چند شیار سخت‌افزار و چند قطعه عملی است. کاربرها می‌توانند از سخت‌افزار رابط استفاده نمایند. با توجه به مولفه‌های سخت‌افزار، pcmia می‌تواند عامل رشد استاندارد باشد. دیگر لپ تاپ‌ها که usb ندارند دارای آداپتور pcmcia می‌باشند. آداپتور مدرن دو تا ? بخش ورودی USB دارد



کلمات کلیدی : لپ تاپ دیجیتال لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه بعدی
<      1   2   3   4   5   >>   >