سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپ تاپ دیجیتال

مولفه‌های خا لوازم اداری رجیبا وجود آن‌که خرید یک لپ‌تاپ جدید تا امروزه شرکت های زیادی در دنیا در حال تولید لپ تاپ هستند که سایت هایی وجود دارند و به رتبه بندی مدل های مختلف پرداخته اند . در نظر داشته باشید برای افزایش عمر لپ تاپ خود می توانید از تخت فن که در زیر لپ تاپ قرار می گیرد استفاده نمایید تا از بالا رفتن بیش از حد دمای لپ تاپ جلو گیری نمایید.حدود زیادی به مقایسه قطعات داخلی مانند پردازنده و حافظه آن‌ها با یکدیگر سر و کار دارد، اما شما در عین حال با عوامل مهمی مانند کیفیت ساخت و کاربردپذیری نیز مواجه خواهید بود. یک لپ‌تاپ خوب باید از ساختار مستحکمی برخوردار بوده و نباید هیچ نقیصه آزاردهنده‌ای درترکیب آن دید شود. شما همیشه باید لپ‌تاپ مورد نظر خود را در هنگام خرید آزمایش کنید تا مطمئن شوید که کیفیت ساخت آن برای نیازهای خودتان مناسب است.



کلمات کلیدی : لوازم دفتر لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوتر

لپ تاپ فکس

برامه Window لپ تاپ لیزری s Task Manager در این رابطه به شما اجازه می احساس می کنید این دستگاه نسبت به حجمش باید سبک تر از اینها از کار در می آمد. شما نگران منقبض شدن عضلات دست تان نباشید، اما بعد از یک ساعت مطالعه کتاب الکترونیکی روی آی پد باید آن را زمین بگذارید. کاهش وزن آی پد یکی از ویژگی هایی است که در مدل بعدی اپل خواهد توانست با تکیه بر آن بازار این محصول را داغ نگاه دارددهد تا بتوانید ببنید که کامپیوتر شما چگونه و به چه مقدار از اطلاعات و حجم های اشغال شده توسط Page file های مجازی و حافظه فیزیکی رم استفاده میکند. برای دسترسی به این برنامه کافیست کلید های سه گانه CTRL +ALT + DEL را فشار داده و یا روی نوار Taskbar ویندوز کلیک راست کنید و گزینه Taskbar Manager را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این قابلیت بروی یوزرهای Admin فعال است و همچنین برخی دستکاری های رجیستری ویندوز مانند تروجان ها و ویروس ها میتوانند مانع دسترسی شما به این سرویس بشوند.



کلمات کلیدی : لپ تاپ خطی لوازم اداری لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوت

لپ تاپ

در حا لپ تاپ اسکنر ل حاضر لپ تاپ هایی در بازار توزیع گردیده است که باطری آنها دارCPU انجام محاسبات و توابع منطقی کامپیوتر را بر عهده دارد . اطلاعات خام را از ورودی می گیرد ، پردازش می کند و سپس به قسمتهای خروجی ، مانند : مانیتور ، پرینترو … هدایت می کند. برای سالهای سال ، تنها CPU موجود در بازار ، CPU تک هسته ای بود. اما امروزه CPU دو هسته ای (dual-core ) ، سه هسته ای (triple- core ) و چهار هسته ای (quad-core ) نیز موجودند . Core 2 Due دارای دو هسته است که شرکت Intel بر روی desk top pc ، لپ تاپ این نام را ثبت کرده است.ای طول عمر بیشتری بوده و مدت زمان بیشتری شارژ را در خود نگه می دارند که چند نمونه از آن یه شرح ذیل می باشد :



کلمات کلیدی : لپ تاپ زیبا لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه بعدی

واردات لپ تاپ

نام بر لوازم کامپیوتر خی از پردازشگ شبکه‌سازی:امروزه توانایی اتصال به شبکه‌های مختلف به‌عنوان یکی از ویژگی‌های استاندارد اکثر لپ‌تاپ‌ها تبدیل شده است. در واقع قابلیت‌های توکار اترنت سریع و Wi-Fi در این زمینه یک حداقل ممکن به شمار می‌آیند. در عین حال، مطمئن شوید که لپ‌تاپ مورد نظر شما حداقل امکانات شبکه‌سازی بی‌سیم 802.11b/g را در اختیارتان قرار می‌دهد، هر چند که اکثر مدل‌های موجود در بازار از شبکه‌سازی بی‌سیم 802.11n نیز پشتیبانی می‌کنند. به‌علاوه، بسیاری از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار از پشتیبانی توکار اتصال بلوتوث برخوردارند. برای آن دسته از کاربرانی که به برقراری ارتباط در مکان‌های دورافتاده نیاز دارند نیز گزینه‌هایی مانند یک مودم توکار یا یک کارت سلولی (WWAN) ارایه می‌شوند.رها ی لپ تاپ با T آغاز می شود . مانند T 7100 نسل جدید پردازشگرها با P آغاز می شوند که نسبت به پردازشگرهای T توانایی اجرای بالاتری دارند. مانند P 9800 پردازشگر ثبت شده بر روی Desktop با E آغاز می شود. مانند E 8500 و X برای نسخه (ورژن) بسیار پرسرعت و گرانقیمت و Q برای پردازشگر ? هسته ای مانند: Q 6700 و QX برای نسخه (ورژن) پرسرعت مانند: QX 9770 است .



کلمات کلیدی : لپ تاپ جیبی لپ تاپ لیزری لپ تاپ لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ کارتریج

مدل های جدید لپ تاپ

Centrino است و مثل لوازم دفتر ا این گونه نیست که هر یک چیزی مجزاست و می توان گفت نوع بهینه شده آن است.کارایی پردازنده در حالت دوتان سریع تر است.دوتان از سرعت 1.7 شروع شده در حالی که سنترینو در همان سرعت زیر 1.7 باقی می ماند.همچنین دوتان از ترانزیستور های بیشتری برای افزایش توان محاسباتی بهره میبرد. تکنولوژی ساخت ان 90 نانو متری است .قبلا گفته می شد که دوتان احتمالا باعث افزایش حرارت تولیدی و در نتیجه گرمای حاصله اضافی خواهد گردید که در صورت عدم دفع سبب کوتاهی عمر باطری می گردد ولی تاکنون مقاله ای در اثبات این ادعا نوشته نشده است .این پردازنده در حقیقت نوع جدید پردازنده‌های «پنتیوم ام»



کلمات کلیدی : لوازم کامپیوتر لپ تاپ سریع لوازم اداری زیبا لپ تاپ راحت
<      1   2   3   4   5   >>   >