سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپ تاپ سه بعدی

کلیدهای دسترس لوازم دفتر ی سریع:اکثر لپ‌تاپ‌ها دارای یک سری کلید در قسمت بالای صف13نکته اساسی برای افزودن عمر مفید باطری نوت بوک (لپ تاپ) : 1-به کوچک ترین فکر کنید:اگر عمر طولانی باطری مدنظر شماست,در فکر لپتاپی با نمایشگر 17 اینچی و با پردازنده با سرعت بالا نباشید,چرا که لپتاپ شما حداکثر دو ساعت با باطری خود مدارا خواهد نمود.به هنگام خرید لپتاپ بیشتر به فکر انواعی از جمله حه‌کلید خود هستند که به شما امکان می‌دهند برنامه‌های مورد علاقه خود مانند کلاینت ایمیل یا مرورگر اینترنت را بلافاصله اجرا کنید. در اغلب موارد، شما می‌توانید این کلید‌ها را بر اساس نیازهای خودتان پیکربندی کنید.



کلمات کلیدی : لوازم دفتر لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوتر

لوازم اداری

به نا لپ تاپ م Centrino خوانده می شودDell : شرکت بزرگ دل در سالهای اخیر لقب بهترین (و شاید بهتر است بگوئیم پر فروش ترین) لپ تاپ های متوسط (از لحاظ قیمتی) را به خود اختصاص داده است که از لحاظ کیفیت و قیمت یک تعادل متناسب برقرار کرده است شرکت های عرضه کننده دل در ایران عبارتند از :هستی ، پارسیان ، دیجیتال و چند تای دیگر. که در ایران به نام Centrino معروف شده اند.این گروه دارای حافظه داخلی از 1MB تا 2048K یعنی 2MB می باشد که باعث افزایش قدرت پردازش آنها می شود و سرعت گذرگاه 400MHz دارند. با تولید این پردازنده ها که در چند گروه تولید می شوند، وزن نوت بوکها به علت حذف سیستم های خنک کننده بزرگ قبلی، کاهش چشمگیری داشت.



کلمات کلیدی : لپ تاپ سه بعدی لوازم اداری لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کام

لپ تاپ سه بعدی

توجه داشته لپ تاپ خطی باشید که هر لپ تاپ با دیگری تفاوت می کند : حتی دستگاههای خریدنصب یک پرینتر Share‌ شده به صورت بیسیم کار سختی نیست ، اما نیازمند یکسری مقدمات می باشد. که با رعایت نکاتی که در ادامه ذکر خواهد شد یک نصب راحت و آسان خواهید داشت.اری شده از یک فروشنده می تواند طرحهای متفاوتی داشته باشد و در نتیجه روشهای جدا سازی قطعات آنها به طور گسترده ای با هم فرق دارد.



کلمات کلیدی : لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه بعدی

لپ تاپ همه کاره

در باز لوازم اداری ار تقریباً 7 برند اصلی , کیف های لپ تاپ را به انحصار خود در آورده اند . درگاه‌ها:امروزه لپ‌تاپ‌ها با آرایه گسترده‌ای از درگاه‌ها برای اتصال تجهیزات جانبی مانند ماوس و هارد دیسک‌های اکسترنال یا نمایشگرهای بزرگ خارجی و اتصال به شبکه محلی ارایه می‌شوند. در واقع اکثریت کیف های مطرح در بازار ایران در اختیار مارک تجاری چون تارگوس ، دی کوتا ، کیس لاجیک ، بل کین ، ساندکس ، وکس ، آباکاس قرار دارد. البته اکثر برندهای مطرح عرضه کننده لپ تاپ نیز کیف هایی را برای برند خاص خود معرفی می کنند که در اکثر موارد با کیف های معمولی بازار تفاوتی ندارند و پیشنهاد می کنیم از خرید آن ها اجتناب کنید .



کلمات کلیدی : لپ تاپ خطی لوازم اداری لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوت

لپ تاپ لیزری

سخن آخ لپ تاپ راحت ر نت بوک LG X 140 م انواع کیف : اگر روزی اکثریت افراد مجبور بودند کیف های دستی مشکی رنگ برای لپ تاپ خود انتخاب کنند امروزه می توانند کیف های کوله ، طرح سامسونت و کیف های سفری را به عنوان کیف مورد نظر خود انتخاب کنند حتی کیف های زنانه لپ تاپ نیز در بازار به وفور یافت می شود .حصولی مناسب از شرکت LG است. قدرت پردازشی و توان باتری آن به خوبی می تواند نیاز های سبک و تا حدودی سنگین را پاسخگو باشد. اما نکته جالب توجه در رابطه با نت بوکهای LG پشتیبانی شرکت توسعه وتجارت رایانه با عنوان نام تجاری گارانتی دیجیتال است،میتوان پیش بینی کرد مارک تجاری LG به پشتوانه این گارانتی حرفهای زیادی برای گفتن در بازار پرهیاهوی لپ تاپ ایران داشته باشد.



کلمات کلیدی : لپ تاپ سه کاره لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوتر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >