سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدرن ترین لپ تاپ

درایو لوازم کامپیوتر اپتیکال:امروزه درایو‌های DVD-Buگونه‌هایی از لپتاپ.این ‌نوع از لپتاپ‌ها اندازه بسیار کوچکی دارند و در نتیجه سیارتر از گونه‌های دیگر به حساب می‌آیند. اندازه‌ آنها مانند PDA است و نوت‌بوک نیز خوانده می‌شوند و می‌توان آنها را روی زانو گذاشته و از آنها استفاده کرد. با این وجود در درایو سخت می‌تواند حرارت را تولید کند که عامل آسیب خواهد بود. به علت اندازه کوچک، آن‌ها ترکیبی از صفحه نمایش cm?? برای کاربرها خواهند بود. آن‌ها می‌توانند صفحه کلید مینیاتوری و رابط موس داشته باشند. آن‌ها عملکرد ضعیف دارند و مولفه‌های پرانرژی هستند.rner به یک استاندارد غیررسمی در میان لپ‌تاپ‌ها تبدیل شده‌اند و بسیاری از آن‌ها از رسانه‌های دو لایه نیز پشتیبانی می‌کنند. ویژگی‌های لیبل‌گذاری مستقیم روی دیسک مانند Label Flash و Lightscribe نیز در بعضی از مدل‌ها به چشم می‌خورند. در عین حال، اگر می‌خواهید کمی آینده‌نگرانه‌تر خرید کنید می‌توانید به سراغ مدل‌هایی با درایو‌های Blu-ray بروید که به شما اجازه می‌دهند به تماشای فیلم‌های HD بپردازید، اما به هر حال این نوع رسانه‌ها در حال حاضر نسبتا کمیاب هستند.



کلمات کلیدی : لوازم کامپیوتر لپ تاپ کارتریج

مدرن ترین لپ تاپ

اگر پرینتر در لپ تاپ جیبی شبکه ااین‌ ‌نوع از لپتاپ‌ها صفحه نمایش کوچکتر از ?? اینچ به صورت مورب دارند و وزن آن‌ها کمتر از ?-? پوند است. صفحه کلید آن‌ها اندازه کامل ندارد. مخاطبین اولیه آن‌ها مسافران تجاری هستند که به لپ تاپ سبک نیاز دارند. این‌ها اغلب خیلی گران هستند و دارای عمر طولانی باتری می‌باشند. Cpu با توان خانگی نیز استفاده شود. لپ تاپ از نوع نوری و باریک دارای وزن ?-? پوند است و اندازه صفحه نمایش بین ?? و?? اینچ می‌باشد. لپ تاپ قاب بزرگ وزن ?-? پوند دارد و اندازه صفحه نمایش ?/?? اینچ و ?/?? می‌باشد. ؛ رایانه جانشینی دسک تاپ: این‌‌نوع از لپتاپ‌ها عمدتاً در محل ثابت استفاده می‌شوند و به علت وزن و اندازه خود مطلوب نمی‌باشند. آنها فضای بیشتری را برای مولفه‌ها عرضه می‌کنند و به اندازه ?? – ?? in هستند. این‌ها دارای عمر باتری خیلی کوتاه می‌باشند که بیش از ?ساعت نمی‌باشد زیرا سخت‌افزار جهت استفاده موثر باتری بهینه نشده‌است. گاهی اوقات آن‌ها را luggable گویند. این مثال از آنها شامل لپ تاپ بازی است که می‌تواند پردازش گرافیکی سه بعدی انجام دهد.ی درست و صحیح قرار داشته باشد، نرم افزار اکتشافی سیستم عاملتان(درMac به مسیر System Preferences,Print & Fax مراجعه کنید و در ویندوز 7 به Start,Devices and Printers مراجعه کنید) باید آنرا بیابد و در اغلب اوقات به صورت خودکار نصب کند. اگر سیستم عامل نتوانست این کار را انجام دهد، باید درایور پرینترتان را از وب سایتش دانلود کنید. در آخرین نسخه ی Mac OS X و در ویندوز 7 عملیات نصب خودکار بسیار بهبود یافته اند. اما در برخی نسخه های قدیمی این سیستم عامل ها نصب خودکار مشکل دارد.



کلمات کلیدی : لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوتر تاپ سه بعدی لپ تاپ سه

لپ تاپ جیبی

خب حالا ق لپ تاپ سه بعدی صد داریم این برندهای ذکر شده را به ترتیب در دسته بندی اولیه ماناز نظر سرعت پردازشی، X 140 به خوبی می تواند وظیفه ی یک نت بوک را انجام دهد و از نظر قدرت در سطح بسیار خوبی قرار دارد که مقایسه نتایج تست این نت بوک با نت بوک های Asus T91MT و X 200 ال جی این مطلب را تائید می کند. قرار دهیم:1- لپ تاپ برای افراد عادی : پیشنهادات: مطمئنا در اینجا بهترین گزینه لپ تاپ مشهور و پر فروش شرکت دل با نام Dell inspiron 6400 قرار دارد(که در مدل پایه در حدود 840 هزار تومان و در بهترین مدل یک میلیون و دویست هرار تومان قیمت دارد) یک پله بالاتر از لحاظ قیمتی مطمئنا وایوهای سونی سری N میباشد که پایه قیمتی معادل یک میلیون و صد هزار تومان دارند.



کلمات کلیدی : لپ تاپ جیبی لپ تاپ لیزری لپ تاپ لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ کارتریج

لپ تاپ سریع

شما همنین می توا لپ تاپ دیجیتال نید نام و پسورد شبکه را در صفحات وب تنظیمات Routزیرا سنسور جی از دستگاه شما در برابر آنها کاملا محافظت می کند.XBRITE : یک نمایشگر شفاف ، یک نمایشگر الکترونیکی با یک صفحه و سطح شفاف است . نمایشگر های شفاف به نسبت نمایشگرهای هاست در ایجاد رنگ های طبیعی تر و تضاد رنگی (Contrast) بیشتر بهتر و قدرتمند تر ند . ایراد اصلی این نمایشگر ها، انعکاس هر گونه نور خارجی است که اغلب نتیجه خود را به صورت یک تشعشع ناخوشایند نشان می دهند. PU :CPU مخفف Central Processing Unit به معنای بخش پردازش مرکزی است که اغلب مربوط به شرکت های AMD ، Intel است .er بیابید. به صورت که یک مرورگر را باز کرده و IP آدرس Router‌ را در آن وارد می کنید. می توانید IP‌ پیش فرض را در دفترچه Router پیدا کنید. اما برخی از آدرسهای IP معمول به این شرح می باشند:



کلمات کلیدی : لپ تاپ لیزری لپ تاپ لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ کارتریج

لپ تاپ فکس

نصب یک پرینتر لوازم کامپیوتر Share‌ شده به صورت بیسیم هنگامی که با لپ تاپ خود در حال کار هستید، شما تمایل دارید که هر چه بیشتر برنامه و پنجرهای پوشه ها را باز نگه دارید و آنها را در حال کار داشته باشید. اما باید توجه کنید که تمام این برنامه ها و پنجره ها به عبارتی بخش شخصی خود را از حافظه RAM لپ تاپ شما اشغال می کند و سیستم عامل ویندوز نیز هیچ محدودیتی را برای دسترسی آنها به حافظه رم در نظر نمیگیرد. در ضمن علاوه بر این، ویندوز به برنامه ها اجازه میدهد از هارد دیسک شما تحت عنوان سرویس virtual memory یا paging file خود برای نگه داشتن اضافه حجم مورد نیاز استفاده کند. همانطور که میدانید، سرعت دسترسی به اطلاعات بر روی دیسک سخت کمتر از حافظه رم است، پس هر چیزی که درون رم ذخیره شود به طور معمول سریعتر از جابجایی و ذخیره دائم اطلاعات بر روی هارد دیسک شما می باشد و استفاده از دیسک سخت هم یعنی کاهش سرعت. ولی خوب، ویندوز از این سرویس استفاده میکند تا اجرای برنامه ها کمی سریعتر و آزادانه تر باشد و احیانا کمبود حافظه ای برای سیستم شما پیش نیاید.کار سختی نیست ، اما نیازمند یکسری مقدمات می باشد. که با رعایت نکاتی که در ادامه ذکر خواهد شد یک نصب راحت و آسان خواهید داشت.



کلمات کلیدی : لپ تاپ راحت لپ تاپ رنگی لپ تاپ لپ تاپ فکس لپ تاپ دیجیتال لپ تاپ
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >