سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسکنر لپ تاپ

اگر فضای مورد نیاز لوازم اداری براCPU: Intel Core Solo 1.2 GHzRAM : 512 MB DDR 2HDD : 30 GBکه این مدل دارای بلوتوث ، وای فای و دوربین نیز می باشد . پس می بینیم که در این رده بیشتر از اینکه در نگاه اول به چشم می آید امکانات فراوان گنجانده شده که البته در حد یک رفع نیاز ضروری در جائیکه امکان حمل یک لپ تاپ معولیرا نداریم بسیار کارامد می نماید. ی Page فایل ها کم می باشد، میتوانید با رفتم به مسیر Settings > Control Panel > System و انتخاب صفحه Advanced از پنجره مشخصات سیستم به این گزینه دسترسی داشته باشید. بر روی بخش Performance روی دکمه Setting کلیک کنید. از پنجره باز شده در تب Advanced و بخش Virtual memory روی دکمه Change... کلیک کنید. با انتخاب Custom size می توانید فضای Paging file size را بروی هارد خود افزایش و کاهش دهید و همچنین محدوده ای برای آن قائل شوید. هرچقدر حافظه بیشتری انتخاب کنید و دیسک سخت شما بزرگتر و سریع تر باشد، به نفع شماست. در پایات روی دکمه set کلیک کنید و پنجره ها را تایید کنید.



کلمات کلیدی : لپ تاپ زیبا لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه بعدی

لپ تاپ

قبل از شروع لپ تاپ کارتریج این نکات اساسی را به خاطر بسپاید:• بسیاری از این ارتقاء ه باطری نوت بوآیا می دانید چرا باطری لپ تاپ ها دچار مشکلاتی از قبیل تخلیه سریع و یا Detect نشدن می شوند ؟آیا می دانید باطری لپ تاپ از چند بخش تشکیل شده است و هر کدام چه کاری را انجام می دهند ؟ا گارانتی لپ تاپ شما را باطل می کنند.• بعضی از این ارتقاء ها می توانند به لپ تاپ شما آسیب برسانند.اگر شما از انجام چنین کاری احساس راحتی نمی کنید آن را به یک شخص حرفه ای واگذار کنید.



کلمات کلیدی : لپ تاپ کارتریج لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوتر

لپ تاپ

پانل و باطری را د لوازم دفتر ر جای خود قرار دهید و سیستم را دوباره راه اندازی کنید. کامپیوتر شما باید به طور خودکار تغییر RAM را تشخیص دهد.دیسک سخت مدت زمان لازم : 60 دقیقهجایگذینی دیسک سخت تقریباً همیشه یک عمل غیر پیچیده است و تعویض واقعی را می توان در تنها چند دقیقه انجام داد.انتقال داده از درایو قدیم به درایو جدید به کمی برنامه ریزی بیشتر نیاز دارد، و نوعاً یک ساعت یا بیشتر طول می کشد.این عمل ساده احتمالاً فقط به خاطر این نیست که به شما حافظه بیشتربدهد بلکه برای افزایش عملکرد اجرایی نیز می باشد. ما یک درایو 120GB , 5400-rpm را به یک 200GB , 7200-rpm ارتقاء دادیم: معیار مبنای جهانی سیستم به اندازه ی 6 درجه از 57 به 61 افزایش یافت.



کلمات کلیدی : لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ رنگی لیزری رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه ب

لپ تاپ سه کاره

هاد‌دیسک:انباره‌ لپ تاپ اسکنر ای که به‌صورت فیزیکی تمام فایل‌ها و برنامه‌های شما را در این‌ ‌نوع از لپتاپ‌ها صفحه نمایش کوچکتر از ?? اینچ به صورت مورب دارند و وزن آن‌ها کمتر از ?-? پوند است. صفحه کلید آن‌ها اندازه کامل ندارد. مخاطبین اولیه آن‌ها مسافران تجاری هستند که به لپ تاپ سبک نیاز دارند. این‌ها اغلب خیلی گران هستند و دارای عمر طولانی باتری می‌باشند. Cpu با توان خانگی نیز استفاده شود. لپ تاپ از نوع نوری و باریک دارای وزن ?-? پوند است و اندازه صفحه نمایش بین ?? و?? اینچ می‌باشد. لپ تاپ قاب بزرگ وزن ?-? پوند دارد و اندازه صفحه نمایش ?/?? اینچ و ?/?? می‌باشد. ؛ رایانه جانشینی دسک تاپ: این‌‌نوع از لپتاپ‌ها عمدتاً در محل ثابت استفاده می‌شوند و به علت وزن و اندازه خود مطلوب نمی‌باشند. آنها فضای بیشتری را برای مولفه‌ها عرضه می‌کنند و به اندازه ?? – ?? in هستند. این‌ها دارای عمر باتری خیلی کوتاه می‌باشند که بیش از ?ساعت نمی‌باشد زیرا سخت‌افزار جهت استفاده موثر باتری بهینه نشده‌است. گاهی اوقات آن‌ها را luggable گویند. این مثال از آنها شامل لپ تاپ بازی است که می‌تواند پردازش گرافیکی سه بعدی انجام دهد.داخل خود نگهداری می‌کند. ظرفیت هارد دیسک بر حسب گیگابایت (GB) یا ترابایت (TB) اندازه‌گیری می‌شود. به‌عنوان یک راهنمای خام، می‌توانید تصور کنید که 250 گیگابایت فضای کافی برای ذخیره‌سازی بیش از 60000 موسیقی یا عکس با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد. از سوی دیگر، باید توجه داشته باشید که خود سیستم عامل و برنامه‌های مورد استفاده شما نیز مقدار قابل توجهی از فضای هارد دیسک لپ‌تاپ‌تان را اشغال خواهند کرد.



کلمات کلیدی : لپ تاپ لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ کارتریج

لپ تاپ راحت

صفحه‌ لپ تاپ سریعکلید:کلید‌های تعبیه . یو اس بی، بی یواس بیآی پد ظاهرا با کابل یو اس بی شارژ نمی شود و فقط با آداپتور مخصوص خود قابل شارژ است. البته گفته می شود آی پد پس از هر بار شارژ کامل بیش از 10 ساعت کار می کند.شده روی لپ‌تاپ‌ها در اکثر موارد کوچک‌تر از کلیدهایی هستند که وی صفحه‌کلید PC دسکتاپ خود به ‌آن‌ها عادت کرده‌اید. در عین حال، بر حسب اندازه لپ‌تاپ مورد نظرتان ممکن است متوجه شوید که صفحه‌کلید آن بیش از حد فشرده به نظر می‌رسد. کلیدهای یک لپ‌تاپ به‌طور کلی باید از فاصله مناسب برخوردار بوده و به‌طور محکمی در جای خود سوار شده باشند. اگر هنگام تایپ با یک لپ‌تاپ از کلید‌های آن صداهای اضافی می‌شنوید، می‌توانید نتیجه بگیرید که صفحه‌کلید ضعیفی در آن تعبیه شده است.



کلمات کلیدی : لوازم اداری زیبا لوازم دفتر لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کا
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >