سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپ تاپ

امکانات لپ تاپ رنگی ارتباطی این دسته نیز میبایست بسیار بالا باشد بعنواآیا می دانید چه راهکارهایی جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در باطری لپ تاپ ها وجود دارد ؟ اطری لپ تاپ :باطری لپ تاپ یکی از مهمترین بخشهای اصلی هر لپ تاپ می باشد چراکه با نبود باطری و یا خراب بودن باطری ،عملا لپ تاپ بعنوان کامپیوتر همراه معنایی نخواهد داشت چراکه لپ تاپ یا روشن نمی شود و یا خیلی سریعتر از آنچه که فکر میکنیم خاموش خواهد شد .ن مثال کارت LAN ، کارت خوان ، بلوتوث و Wi-Fi از امکانات استاندارد این سری هستند.قیمت های این رده نیز از حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان تا حدود چهار میلون تومان پراکنده است. در رده سوم، لپ تاپ هائی قرار دارندکه به سختی بتوان بر آنها اسم لپ تاپ نهاد و کارائی و سخت افزار های حرفه ای آنها قابلیت قرار دادن آنها در رده دسک تاپ ها را به آنها میدهد تا جائیکه به آنها لقب Desktop Replacement (جایگزین دسک تاپ) را داده اند و جابجا کردن آنها بیشتر به یک شوخی شبیه است چون در اینجا صحبت از یک غول 8 تا 9 کیلوئی است تا یک لپ تاپ نازک نارنجی !



کلمات کلیدی : لپ تاپ کارتریج لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوتر

سریع ترین لپ تاپ

( هنگامی که R لپ تاپ جیبی AM در جای خود قرار دادید این مراحل را ب تفاوت پردازنده های Centrino و Pentium پردازنده های Centrino مخصوص نصب بر روی لپ تاپ ها طراحی شده است این پردازنده ها به گونه ای طراحی شده اند که مصرف کمتر انرژی و تولید گرمای کمتری دارند. این پردازنده ها در اصل به نام Mobile تولید می شوند و هنگامیکه به همراه چیپ ست 855 شرکت اینتل و کارت بی سیم 2100 شرکت اینتل همراه شوند ه صورت معکوس انجام دهید.)برای جدا کردن یک ماژول RAM قدیمی، به آرامی گیرهای فلزی که هر دو سر را محکم می کنند بکشید تا جدا شوند.وقتی که رها شد باید با زاویه ای از جای خود بلند شود.به آرامی آن را مستقیماً بیرون بکشید. RAM جدید خود را به همان شیوه با زاویه قرار دهید تا به طور کامل در شکاف بشیند؛ سپس دوباره به آرامی آن را فشار دهید. گیره ها ی نگهدارنده به طور اتوماتیک چفت خواهند شد.



کلمات کلیدی : لوازم دفتر لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوتر

لوازم کامپیوتر

بسیاری از این لپ لپ تاپ کارتریج تاپ‌ها دارای شیار داخلی minipct هستند و از wifi یا بلDothanاز حافظه نهانی L2 cache بیشتری بهره میبرد ( 2MB L2 Cash) و علاوه بر بالا بردن کارایی پردازنده در لپ تاپ مصرف برق را بهینه می نماید.البته این موضوع برای کسانی که چندان از پریز برق دور نیستند و یا با لپ تاپ زیاد کار نمی کنند(تفننی)کارایی خود را از دست می دهد.البته دوتان در همان دسته بندی سنترینو جای می گیرد در واقع همان وتوث به عنوان یک نسخه استفاده خواهد شد ولی باید سنجش آن‌ها در کارت‌های نصب شده انجام شود. این نوع طرح‌ها می‌توانند به همراه USB و رابط I/O استفاده شوند. اگر چه کاربرها باید حامل لوازم جانبی USB باشند. در این حالت Nvidia و ATI یک رابط استاندارد برای GPU می‌باشند. انتخاب‌ها با توجه به PCIE/AGP بعد از بازاری محدود می‌باشد. در ژانویه ???? نیز Asus اعلام کرد که ویدئوی خارجی ایستگاه



کلمات کلیدی : لپ تاپ سه بعدی لوازم اداری لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کام

لوازم کامپیوتر

- از گزینه power لوازم کامپیوتر option در ویندوز xp نوت بوکتوجه: مراقب باشید به جک‌های حساس بعضی از پورت‌ها از جمله پورت مودم‌ها صدمه وارد نکنید.یک تکه دستمال نخی را با اسپری آب کمی نم‌دار کنید و سطح صفحه کلید و مانیتور را تمیز کنید. برای تمیز کردن پشت مانیتور هم از همین دستمال‌های نمدار استفاده کنید. خود برای کاهش مصرف برق کل سیستم یا برخی قطعات آن استفاده کنید.12-از گرمای بیش از اندازه دوری کنید:الف -دمای بالا باعث تخلیه سریع باطری می شود.



کلمات کلیدی : لپ تاپ رنگی لیزری لپ تاپ لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ کارتریج

لپ تاپ فکس

انتخاب لوازم کامپیوتر لپ‌تاپی که با نیازهای شما انطباق داشته باشد، تنها به پیدااغلب لپ تاپها از داخل دارای یک پانل هستند که وقتی برداشته شود شکاف های DIMM برای RAM نمایان می شود.( شکل 1 را در سمت راست مشاهده کنید.) ( در بعضی از مدل ها، شما باید برای رسیدن به شکاف ها صفحه کلید را جدا کنید؛ به پاراگراف بعد مراجعه نمایید.) برای جدا کردن پانل - که اغلب با حرف M یا تصویری از تراشه ی RAM برچسب زده شده است - پیچ های نگهدارنده آن را باز کنید. معمولاًیک پیچ منفرد پانل را در جای خود نگه می دارد، اگر چه بعضی از لپ تاپ ها ممکن است از 8 پیچ نیز استفاده کنند. کردن مدلی با مشخصات مناسب که با قیمت مناسبی ارایه می‌شود، محدود نخواهد شد. برخلاف یک PC دسکتاپ، شما نمی‌توانید به آسانی نمایشگر یا صفحه‌کلید لپ‌تاپ خود را تغییر دهید و به همین دلیل بهترین روش این است که از ابتدا نمونه خوب هر یک از این مولفه‌ها را انتخاب کنید. اگر این شانس را به‌دست آوردید، به فروشگاه‌های ارایه کننده لپ‌تاپ‌ها رفته و آن‌ها را از نزدیک آزمایش کنید. ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که یک لپ‌تاپ از چه اجزایی تشکیل شده است. این بازار ترکیبی از قطعات مختلف با کیفیت بالا است که با طراحی اندیشمندانه‌ای در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. مولفه‌های اصلی که در هنگام انتخاب یک لپ‌تاپ باید به آن‌ها توجه داشته باشید عبارتند از:



کلمات کلیدی : لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ رنگی لیزری رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه ب
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >