سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپ تاپ تعمیر

اضافه کردن یا ج لپ تاپ زیبا ایگذینی حا8. مکان یابی با وای فایمدل ابتدایی آی پد فاقد gps است و فقط از وای فای پشتیبانی می کند. اما مدل وای فای آی پد به خوبی تمام اتصالات بی سیم دور و اطراف تان را شناسایی می کند و از همین طریق قادر است موقعیت شما را شناسایی کند و نزدیک ترین سرویس ها مانند رستوران ها یا پمپ بنزین ها را به شما معرفی کند.فظه، همیشه راحترین ارتقاء جهت انجام روی لپ تاپ بوده است؛ حتی کاربران مبتدی کامپیوتر نباید هیچگونه مشکلی با آن داشته باشند. در آزمایش های ما، این ارتقاء بیشترین موفقیت را داشته است.در نمونه آزمایشی ما - Dell Inspiron - ارتقاء از RAM 1 GB به RAM 2 GB ( هزینه 50 دلار) معیار مبنای جهانی لپ تاپ را به اندازه 6 درجه از 57 به 62 افزایش داد.



کلمات کلیدی : لپ تاپ دیجیتال لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه بعدی

لپ تاپ زیبا

همچنین لپ تاپ تنوع رنگ ها در کیف های لپ تاپ به حد مطلوبی رسیده است در حال حاضر ع( UMPC = Ultra Mobile PC) داده است و برخلاف UX17 سونی که صفحه کلید کامل دارد ،این مدل کاملا متکی به قلم نوری می باشد. البته قیمت این یکی را ندارم ولی با توجه به سابقه بالا بودن قیمت لپ تاپ های Asus فکر نمیکنم پائین باشد(ندید بالای یک و نیم میلیون !)لاوه بر رنگ مشکی رنگ های شادی مانند قرمز ، سفید و نارنجی از رنگ های موجود برای کیف لپ تاپ هستند . یکی دیگر از مشخصه های ظاهری کیف های لپ تاپ جنس این کیف هاست . در حال حاضر جنس های مختلفی چون چرم ، پلیمرهای نایلونی ، برزنت و ... در بازار کیف لپ تاپ موجود است که هر کدام یک نوع از گروه های لپ تاپ را به خود اختصاص می دهند .



کلمات کلیدی : لوازم اداری لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوتر

لپ تاپ سه بعدی

-با هربار فشردن لپ تاپ رنگی دگمه save سروصدایی از هاپیشنهاد: شما میتوانید نیاز خود را به این سرویس با مرتب و سازماندهی کردن پوشه ها و فایلهای خود درون پارتیشن ها برطرف کنید. نیازی نیست که تمام فایلهای شما به هم ریخته بروی دسکتاپ و یا درون فولدرهای بی ارتباط با موضوعتان باشد. همیشه سعی کنید با ساختن فولدر های جدید و سازماندهی آنها و همچنین انتخاب نام مناسب کوتاهترین و سریعترین مسیر را برای دسترسی به آنها داشته باشید تا دیگر نیاز چندانی به سرویس جستجوی ویندوز نداشته باشید.رد نوت بوک شما بر می خیزد که برق بیشتری مصرف می کند.ج- اگر در حین کار با لپ تاپ به کارت بیسیم نیازی ندارید، آن را خاموش سازید.اگر فعال باشد,به صورت مداوم برای یافتن شبکه ها به جستجو می پردازد.



کلمات کلیدی : لپ تاپ دیجیتال لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه بعدی

لپ تاپ فکس

پیش نیاز ها با لپ تاپ زیبا این پیش فرض که شبکه شما بدون مشکل و(به انگلیسی: لپ تاپ ) به رایانه همراه، کوچک و نسبتاً سبک گفته می‌شود. وزن آن معمولاً بین ? تا ? کیلو است که به اندازه و مواد مصرف شده در ساخت آن بستگی دارد. این رایانه کوچک‌تر از رایانه‌های رومیزی است و می‌تواند با یک باتری کارکند و یا از یک آداپتور AC/DC خارجی تغذیه شود. بسیاری از آن‌ها چند سلول ? ولت دارند که در اجرای عملکرد ساعت و دیگر فرآیندها در هنگام قطع برق مفید است. لپ‌تاپ‌ها به طور کلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی وجود دارد ولی با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آنها کاسته شده‌است. لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه نمایش بلور مایع هستند و چند طرح حافظه درآن‌ها برای RAM در نظر گرفته شده‌است. لپ‌تاپ‌ها دارای یک صفحه کلید سرخود هستند و یک ماوس نیز روی صفحه زیرین آنها وجود دارد ولی می‌توان صفحه‌کلید و ماوس خارجی و جداگانه نیز به آنها متصل کرد.محتویات [نهفتن] در حال کار باشد، دو چیز را باید قبل از شروع نصب یک پرینتر بدانید، ابتدا اسم یا SSID شبکه ، سپس پسورد آن. (در صورت وجود که البته اکثر شبکه های بیسیم دارای پسورد هستند)



کلمات کلیدی : لپ تاپ زیبا لپ تاپ جیبی لپ تاپ لیزری لپ تاپ لپ تاپ سه بعدی لپ تا

لپ تاپ جیبی

Centrino است و لپ تاپ دیجیتال مثلا این گونه نیست که هر یک چیزی مجزاساضافه کردن یا جایگذینی حافظه، همیشه راحترین ارتقاء جهت انجام روی لپ تاپ بوده است؛ حتی کاربران مبتدی کامپیوتر نباید هیچگونه مشکلی با آن داشته باشند. در آزمایش های ما، این ارتقاء بیشترین موفقیت را داشته است.در نمونه آزمایشی ما - Dell Inspiron - ارتقاء از RAM 1 GB به RAM 2 GB ( هزینه 50 دلار) معیار مبنای جهانی لپ تاپ را به اندازه 6 درجه از 57 به 62 افزایش داد.ت و می توان گفت نوع بهینه شده آن است.کارایی پردازنده در حالت دوتان سریع تر است.دوتان از سرعت 1.7 شروع شده در حالی که سنترینو در همان سرعت زیر 1.7 باقی می ماند.همچنین دوتان از ترانزیستور های بیشتری برای افزایش توان محاسباتی بهره میبرد. تکنولوژی ساخت ان 90 نانو متری است .قبلا گفته می شد که دوتان احتمالا باعث افزایش حرارت تولیدی و در نتیجه گرمای حاصله اضافی خواهد گردید که در صورت عدم دفع سبب کوتاهی عمر باطری می گردد ولی تاکنون مقاله ای در اثبات این ادعا نوشته نشده است .این پردازنده در حقیقت نوع جدید پردازنده‌های «پنتیوم ام»



کلمات کلیدی : لپ تاپ خطی لوازم اداری لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوت
<      1   2   3   4   5   >>   >