سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپ تاپ رنگی

استفاده نادر لوازم دفتر ست از باطری لپ تاپ ساختار گرافیکی:دو نوع ساختار گرافیکی در لپ‌تاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند: موتورهای گرافیکی مجتمع و ساختارهای گرافیکی اختصاصی. انتخاب نوع مناسب در هنگام خرید یک لپ‌تاپ از اهمیت تعیین‌کننده‌ای برخوردار است. ساختارهای گرافیکی مجتمع بسیار ارزان‌تر بوده و برای انجام توابع ابتدایی در نظر گرفته شده‌اند. بنابراین اگر می‌خواهید به اجرای بازی‌ها پرداخته یا برنامه‌های چندرسانه‌ای را اجرا کنید، به یک کارت گرافیکی اختصاصی نیاز خواهید داشت. لپ‌تاپ‌های مدرن امروزی به هر دو نوع ساختار مذکور مجهز هستند که هر یک از آن‌ها در شرایط مقتضی فعال می‌شود. به این ترتیب شما بیشترین عمر باتری را در کنار بالاترین سطح عملکرد گرافیکی به‌دس خواهید آورد. از قبیل استفاده مستقیم از برق (ارتباط مستقیم آداپتور با دستگاه ) و یا شارژ نکردن باطری لپ تاپ به صورت کامل (مکرر) با عث از بین رفتن و کوتاه شدن عمر باطری لپ تاپ می شود . ( ضمنا باطری لپ تاپ ها قابل تعمیر می باشند )



کلمات کلیدی : لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه بعدی

لپ تاپ سه بعدی

همچنین با رعایت لپ تاپ سه کاره این نکات ایرآیا می دانید چه راهکارهایی جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در باطری لپ تاپ ها وجود دارد ؟ اطری لپ تاپ :باطری لپ تاپ یکی از مهمترین بخشهای اصلی هر لپ تاپ می باشد چراکه با نبود باطری و یا خراب بودن باطری ،عملا لپ تاپ بعنوان کامپیوتر همراه معنایی نخواهد داشت چراکه لپ تاپ یا روشن نمی شود و یا خیلی سریعتر از آنچه که فکر میکنیم خاموش خواهد شد .ادات احتمالی را از بین ببرید: پرینتر را در محدوده ی Router وایرلس یا Repeater‌ قرار دهید. توجه داشته باشید که اشیا ئ فلزی مانند تیر آهن های به کار رفته در ساختمان یا حتی درها،دیوارها و پنجره ها می تواند از قدرت سیگنال وایرلس شما بکاهد. اگر سیگنال وایرلس شما ضعیف است یا پرش دارد، پرینترتان را به Router‌ وایرلس نزدیکتر کنید و سعی کنید تا جایی که امکانش هست بین آنها مانعی وجود نداشته باشد.



کلمات کلیدی : لپ تاپ فکس لپ تاپ دیجیتال لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه ب

لپ تاپ همه کاره

CPU: در اینجا ا لپ تاپ کارتریج ز مدلهای ارزان قیمت تک Dell : شرکت بزرگ دل در سالهای اخیر لقب بهترین (و شاید بهتر است بگوئیم پر فروش ترین) لپ تاپ های متوسط (از لحاظ قیمتی) را به خود اختصاص داده است که از لحاظ کیفیت و قیمت یک تعادل متناسب برقرار کرده است شرکت های عرضه کننده دل در ایران عبارتند از :هستی ، پارسیان ، دیجیتال و چند تای دیگر.هسته ای AMD تا مدل های نه چندان قدیمی Pentium M را میتوان یافت. البته در این میان شاید به چندین مدل سنت شکن نیز بر بخورید که از مدل های جدید تری استفاده کنند.



کلمات کلیدی : لوازم کامپیوتر لپ تاپ کارتریج

لوازم کامپیوتر

بازار لپ تاپ سریعبزرگ لپ تاپ ها آنچنان متنوع است که اگر قصدنت بوک LG X140 نیز یکی از جدیدترین نت بوک های LG است که در ادامه قصد معرفی و بررسی آن را داریم. جلو :در این قسمت اسلات کارت خوانی مشاهده می شود که از حافظه های SD و Memory Stick پشتیبانی می کند. خرید یک لپ تاپ را دارید و هنوز چیزی را انتخاب نکرده اید به شما پیشنهاد میکنم اصلا و به هیچ وجه به بازار نروید چون کاملا در دریای مدلهای مختلف از مارک های متنوع غافلگیر شده و غیر ممکن است انتخاب صحیحی را انجام بدهید. برای راحتی انجام یک انتخاب مناسب میخواهم خریداران را از لحاظ انتظاری که از دستگاه خود دارند به 4 دسته تقسیم کنم:



کلمات کلیدی : لپ تاپ زیبا لپ تاپ جیبی لپ تاپ لیزری لپ تاپ لپ تاپ سه بعدی لپ تا

مدرن ترین لپ تاپ

10-تمیز نمودن لپ تاپ رنگی اتصالات باطری به دستگاه:هر شش ماه تمامی در گاهی و اتصالتمام این کارهایی که در این آموزش انجام میدهیم برای این است که مقدار کار سی پی یو و رم را کم کنیم و این کار از طریق مدیریت نرم افزارها و سرویس ها انجام میشود. این کارهای مفید زمانی محاسن خود را نشان می دهند که لپ تاپ شما از توان باطری تان استفاده میکند. اگر بخواهیم مصرف باتری را توسط نرم افزارهای power management کم کنیم با این مشکل مواجه میشویم که سرعت سی پی یو تقریبا به 60 درصد خود کاهش می یابد که باعث کندی شدیدی در سیستم میشود.ات باطری به نوت بوک خود را با دستمال کتانی آغشته به الکل تمییز نمایید.11-تمامی موارد غیر ضروری را غیر فعال کنید:الف- در طول سفر با هواپیما از دیدن دی وی دی یا فایل های مالتی مدیا جدا پرهیز کنید.



کلمات کلیدی : لپ تاپ فکس لپ تاپ دیجیتال لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه ب
<      1   2   3   4   5   >>   >