سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم دفتر

در بدتری لپ تاپ زیبا ن حالت ممکن ممکن، اگر پروتکل امنیتیپیشنهاد: شما میتوانید نیاز خود را به این سرویس با مرتب و سازماندهی کردن پوشه ها و فایلهای خود درون پارتیشن ها برطرف کنید. نیازی نیست که تمام فایلهای شما به هم ریخته بروی دسکتاپ و یا درون فولدرهای بی ارتباط با موضوعتان باشد. همیشه سعی کنید با ساختن فولدر های جدید و سازماندهی آنها و همچنین انتخاب نام مناسب کوتاهترین و سریعترین مسیر را برای دسترسی به آنها داشته باشید تا دیگر نیاز چندانی به سرویس جستجوی ویندوز نداشته باشید. Router شما را مجبور کرد تا برای تغییر پسورد، پسورد قدیمی را وارد کنید، در یان صورت باید Router را به حالت پیش فرض آن Reset کنید. پس از آن می توانید پسورد و نام شبکه را دوباره تعیین کنید.



کلمات کلیدی : لپ تاپ زیبا لپ تاپ جیبی لپ تاپ لیزری لپ تاپ لپ تاپ سه بعدی لپ تا

مدرن ترین لپ تاپ

تمام این کارهایی لپ تاپ رنگی لیزری که در این آمدر این دسته مشخصات لپ تاپ ها حداکثردر محدوده متوسط قطعات قرار دارد (و این صرفا به آن معنی نیست که قیمت آنها هم لزوما در رده متوسط قرار داشته باشد) و مشخصات آنها را باید در لیست زیر جستجو کرد :وزش انجام میدهیم برای این است که مقدار کار سی پی یو و رم را کم کنیم و این کار از طریق مدیریت نرم افزارها و سرویس ها انجام میشود. این کارهای مفید زمانی محاسن خود را نشان می دهند که لپ تاپ شما از توان باطری تان استفاده میکند. اگر بخواهیم مصرف باتری را توسط نرم افزارهای power management کم کنیم با این مشکل مواجه میشویم که سرعت سی پی یو تقریبا به 60 درصد خود کاهش می یابد که باعث کندی شدیدی در سیستم میشود.



کلمات کلیدی : لپ تاپ دیجیتال لپ تاپ رنگی لپ تاپ سه بعدی لپ تاپ سه بعدی

تعمیر لپ تاپ

تنظیمات امن لوازم کامپیوتر یتی فایر وال چنانچه درجه ی ادر پایان باید گفت اگر از خود کیف لپ تاپ به خوبی محافظت نشود بعد از مدتی خود تبدیل به دشمن لپ تاپ می شود این نوع کیف ها باید به صورت مرتب تمیز شوند چون اگر گرد و غبار در محفظه های آن جمع شود باعث بروز مشکلاتی برای لپ تاپ خواهد شد. در حال حاضر کیف های لپ تاپ با قیمتی حدود 15 هزار تومان تا 200 هزار تومان به فروش می رسند که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند . سعی کنید کیف را با گارانتی خریداری کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.منیت فایروالتان را روی High گذاشته باشید ممکنست منجربه این شود که پرینترتان نتواند با روتر یا کامپیوترتان مکالمه کند. برای این کار فایروال را غیرفعال‌ کنید و نتیجه را مشاهده کنید. و اگر مشکل رفع شد درجه ی امنیت فایروال را روی Low بگذارید.



کلمات کلیدی : لپ تاپ رنگی لوازم اداری لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیو

بهینه سازی لپ تاپ

ابزار جانبی آ لپ تاپ کارتریج نها بر PCB اصلی قرار می‌گیرند و بنابراین ارتقادر بیشتر مواقع مشکلات باطری ها در لپ تاپ ها تخلیه سریع شارژ می باشد که مشکل مستقیما به سلول باطری لپ تاپ بر می گردد و در بعضی از مواقع باطری لپ تاپ اصلا Detect نمی شود که مشکل از بورد باطری لپ تاپ می باشد . با استفاده از ورودی‌های خارجی عملی خواهد شد و می‌توان از شیار کارت و لوازم بی‌سیم استفاده کرد. دیگر مولفه‌ها مانند RAM و درایو سخت و باتری‌ها نیز توسط کاربر ارتقا خواهند یافت. بسیاری از این لپ تاپ ‌ها دارای cpu متحرک هستند اگر چه حمایت از دیگر cpu‌ها به مدل‌های خاص محدود شده‌است. cpu شیاری می‌تواند به راحتی استفاده شود. در این شرایط مدل‌های سال گذشته به خوبی نمی‌توانند عمل ذخیره و جایگزینی را انجام دهند.



کلمات کلیدی : لپ تاپ رنگی لوازم اداری لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیو

واردات لپ تاپ

ابزار مربوطه لپ تاپ دیجیتال [ویرایش] لپ تاپ ها می‌توانند بردیسک های سخت معمولاً از طریق یک پانل جانبی در داخل لپ تاپ شما قابل دسترسی هستند و بوسیله پیچ های در زیر محکم شده اند. آن پیچ ها را باز کنید و سپس درایو را از دستگاه به صورت کشویی خارج کنید. یک طیف محاسباتی بین ابزار پرتابل قرار گیرند. نقطه استفاده آن مانند نرم‌افزار دسک تاپ است ولی نمی‌تواند محاسبات متحرک را انجام دهد. دیگر نقاط طیف عبارتند از: رایانه‌های پرتابل: این‌ها به آسانی حرکت می‌کنند و نمی‌توانند هنگام حمل استفاده شوند. زیرا به توان AC نیاز دارند. رایج‌ترین آنها osbornel می‌باشد که می‌تواند نرم‌افزار دسک‌تاپ را راه اندازی کند ولی حامی محاسبه متحرک نمی‌باشد.



کلمات کلیدی : لوازم دفتر لپ تاپ همه کاره لوازم اداری لوازم کامپیوتر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >